سطح بالای کراتینین در گلومرولونفریت مزمن به 398 از 644 کاهش می یابد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح بالای کراتینین در گلومرولونفریت مزمن به 398 از 644 کاهش می یابد

سطح بالای کراتینین در گلومرولونفریت مزمن به 398 بیمار 644Un با سطح کراتینین بالا 644umol / L گلومرولونفریت مزمن را به بیمارستان ما برای درمان آمده کاهش می یابد. در اینجا سطح کراتینین بالا کاهش می یابد به 398umol / L 644umol / L

این بیمار هند است. او نه تنها زیبا، بلکه به نظر می رسد بسیار خوب است. او خوب در رقص، آواز و هر چیز دیگری است. همکلاسی های خود را همه تحسین. با این حال، در یک معاینه بالینی، ثروت خود را تغییر داد. او با 2+ پروتئین تشخیص داده شد، 110/80 فشار خون و گلومرولونفریت مزمن. دکتر فقط به او گفت به استراحت بیشتر و جلوگیری از خستگی. اما هیچ دارویی کلیه تجویز می شوند. 1 سال پیش، به دلیل تکرر ادرار و درد هنگام ادرار کردن، او در بیمارستان محلی در بیمارستان بستری شد، اما هیچ پیشرفت وجود دارد. در مقابل، وضعیت خود جدی تر می شود. او با گلومرولونفریت مزمن، نارسایی مزمن کلیه و کم خونی کلیوی تشخیص داده شد. او تا به حال برای شروع درمان دیالیز.

زندگی شاد خود را مختل و او را به در جاده ها برای درمان باشد.

برای درمان بهتر است، او را به بیمارستان ما می آید برای درمان همراه با مادر خود را. وقتی برای اولین بار او را ملاقات، او بسیار نازک است، است که توسط این بیماری ایجاد می شود.

فشار خون خود را 210/140 است، کم خونی شدید است و بسیار ضعیف است.

توجه به وضعیت خود، ما به بخار و دارویی حمام درمانی. تورم صورت خود را از بین می رود، فشار خون قطره، بوی آمونیاک دهان از بین می رود و شروع به عرق. او قطعا بسیار بهتر است به دنبال کن تر از آن بود.

بیمارستان ما آماده بستگی دیالیز. 8 ساعت یک مشکل برای او نیست. سطح کراتینین بالا آن کاهش می یابد به 398umol / L 644umol / L

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید مشورت دکتر آنلاین یا Whatsapp + 8615732170898 ما، ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: